PETHE ZSOLT

Ashoka

Az elmúlt 20 évben Zsolt különböző funkciókban – önkéntesként, fejlesztési igazgatóként, igazgatósági tagként és tanácsadóként – rengeteg tapasztalatot gyűjtött a non-profit szektorban világszerte.

2001-ben Zsoltot Echoing Green global tagnak választották. Mindig is élvezte, hogy segítheti a szervezeteket abban, hogy megalkossák saját szervezeti és hatásmérés stratégiájukat, valamint, hogy projektjeiknek sikeresen támogatást szerezzen.

LÉVAI GÁBOR

Gábor közgazdász, coach és mediátor, 4 fiú boldog apja. Közel 20 évet dolgozott a pénzügyi szektorban, legutóbb a Magyar Lízingszövetség főtitkáraként. Hat évvel ezelőtt megalapította a Civil Support Közhasznú Nonprofit Kft-t, a társadalmi célú szervezetekre összpontosító, stratégiai fejlesztéssel és hatásméréssel foglalkozó ügynökséget, melyet Magyarországon elsőként akkreditáltak B Corp szervezetként.

2016-ban megalapította az Impact Accelerator Kft-t, amely társadalmi vállalkozások befektető bevonásra való felkészítésével foglalkozik.

PÉNTEK PETRA

Ashoka

Petra környezeti és regionális fejlesztés szakon végzett közgazdász, az elmúlt pár évben környezetvédelmi területen dolgozott, illetve külföldi önkéntes munkában vett részt.

Az egyetemi évek végén kezdett el foglalkozni a szociális gazdasággal. Kutatásba kezdett a hazai társadalmi vállalkozások hatásmérésével kapcsolatban és számos tapasztalatot és fontos tudást gyűjtött a társadalmi vállalkozókkal való közös beszélgetések, interjúk során.

DR. HÉRA GÁBOR

HOLO.

Gábor, kutató, szociológus, a hatásméréssel foglalkozó HOLO.
alapítója. 1998 óta végez társadalomtudományi kutatásokat és tart
kutatásmódszertani kurzusokat a felsőoktatásban. A Kutatásmódszertan című könyv társszerzője. Közel negyven hazai és nemzetközi kutatási program kutatója, koordinátora. A civil szektorban közel tíz éven keresztül dolgozott, mint kutatásokért felelős munkatárs és mint szervezeti vezető.
Ezt a tudást és tapasztalatot felhasználva a civil szervezetek hatásmérését és a donor szervezetek munkáját kutatással, valamint a hatásmérés szemléletét, előnyeit és lehetőségeit ismertető oktatással támogatja.

NYÁRI JULIANNA

Nyári Juli közel 30 éve dolgozik a kommunikációs területen. Az egykori Népszabadságnál, mint PR menedzser kezdte pályáját. Azóta sok mindent kipróbált, volt sajtófőnök, kommunikációs tanácsadó, 11 évig saját PR ügynökséget vezetett, majd átült a mikrofon másik oldalára és műsorvezető lett, ez nagy szerelemmé vált. Nem maradt ki az oktatás sem az életéből, trénerként megannyi civil szervezetet, társadalmi vállalkozást készített fel pitch-re, kommunikációs stratégiák kialakításánál bábáskodott, kampányok tervezését segítette. Coachként a személyes fejlődést, változást támogatja.

PARTNEREK

Ashoka Logó

ASHOKA

Az Ashoka egy társadalmi vállalkozókat összekötő és támogató nemzetközi civil szervezet. A szervezetnek világszerte 90 országban, 3500 tagja van, ebből 36 tag Magyarországon.

Civil Support Logó

CIVIL SUPPORT

A Civil Support Közhasznú Nonprofit Kft. a társadalmi szervezetek fejlesztésén, a civil és a vállalati szektor összekötésén, szektorközi együttműködések kialakításán keresztül a társadalmi szervezetek hatásnöveléséért dolgozik.

MagNet Bank Logó

MAGNET BANK

Magyarország első újbankja, értékalapú bankként egy olyan közösségépítő pénzintézet, amely ügyfeleivel közösen aktív társadalmi felelősségvállalásra törekszik  és tudatosan fejleszti környezetét.

OSF Logó

BUDAPESTI NYÍLT TÁRSADALOM ALAPÍTVÁNYOK

A Nyílt Társadalom Alapítványok 1984 óta működik Magyarországon, az elmúlt évtizedekben számos, gazdasági és szociális problémák leküzdéséért dolgozó civil szervezet és társadalmi ügy számára nyújtott pénzügyi támogatást.

THBE Logó

THBE

A THBE egy társadalmi hatásteremtés iránt elkötelezett befektetői közösség, mely arra törekszik, hogy tudásmegosztással, szakmai és kapcsolatépítő események szervezésével serkentse a hazai társadalmi hasznosságú ökoszisztémát, és segítse a társadalmi hasznosságú befektetések számának növekedését.

KPMG Logó

KPMG

A KPMG egy nemzetközi könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó társaság. A vállalati kultúra szerves része a felelős vállalatirányítás, az ügyfelekkel együtt történő felelős gondolkodás, a fenntarthatóság és a pozitív társadalmi és környezeti hatás maximalizálása.

Kreanod Logó

KREANOD

Nyílt hazai alkotóközösség kreatív feladatokra. A Kreanod a crowdsourcing (közösségi alkotás) szellemében működő, reklám, design és kreatív tervezéssel foglalkozó szervezet, új típusú munkakapcsolat a kreatív szakemberek közössége és megrendelőik között.

Hiflylabs

A Hiflylabs üzlet intelligencia megoldásokkal, tanácsadással és mobilfejlesztéssel foglalkozik, 2017-ben felkerült a legdinamikusabban növekvő közép-európai technológiai cégek listájára.

Next9

A Next9 egy think-tank, egy alkotó kreatív kommunikációs műhely, ahol olyan ötletek születnek, amelyek megváltoztatják a fogyasztók, partnerek, munkáltatók és munkavállalók szokásait.
Non-profit kulturális és turisztikai projektek mellett digitális megoldásokon és klasszikus stratégiai kommunikációs kampányokon, terveken is dolgoznak a XXI. század kihívásaira válaszolva.